Strony

Wzorki, wzorki...

wtorek, 8 stycznia 2013

Postanowiłam na próbę zrobić kilka nieco bardziej wzorzystych bransoletek, oto wyniki dziergania :)

Pierwsza, dwukolorowa wykonana z toho 11/0 w kolorach Matallic Nebula oraz Opaque Lt Beige:




Druga również z toho 11/0 to połączenie kolorów Silver Lined Hyacinth, Metallic Iris Brown oraz Silver Lined Frosted Crystal a na ozdobę tak jak w powyższej perełka Swarovskiego :)




Kolejna dla odmiany z toho 8/0 w kolorach Opaque Jet, Galvanized Starlight i Silver Lined Frosted Dark Sapphire:




Fioletowy mix z Amethyst Gun Metal, Opague Lustered Lavender, Opaque Lustered Pale Mauve i odrobiny kremowego Opaque Lt Beige:




A oto moja błyszcząca faworytka z toho 11/0  w kolorkach Silver Lined Lt Topaz, Metallic Iris Brown oraz Opaque Lt Beige, ten wzór i kolorystyka niezwykle przypadły mi do gustu :)



3 komentarze:

  1. Niebieski najładniejszy. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bransoletki są piękne ale mnie podobnie jak Tobie najbardziej przypadła do gustu ta ostatnia (błyszcząca faworytka). Sama wymyśliłaś wzór czy można go gdzieś znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) niestety nie ja wymyśliłam wzór a szkoda :) pochodzi on ze stronki http://www.beaddust.de/haekeln/sonstiges/sonstiges.html
      jest tam jeszcze wiele innych wartych wydziergania :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia